Thursday, December 11, 2008

tentang kado yg bikin shock


berteman dengan pesohor??
hohoho...
itu mah jauh dari khayalan...

tapi apa mau dikata??
garis hidup membawaku padanya...
pada perempuan itu..

ntah bagaimana cerita bermula..
tapi kini kami berteman..
aku,
hampir dipastikan selalu ada dalam setiap agendanya di kota ini..
kota tempat aku menetap...

dan...
perempuan itu, si pesohor yang suaminya juga pemusik kenamaan itu..
hari ini kembali bikin aksi..
bedanya,
kali ini ia meninggalkan sbuah kado untukku..
kado yang...

hiyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........
knp hrs benda itu????
duh...
bukan ga tau terima kasih..hanya tak tau bagaimana ia harus dieksekusi...

"Jangan lupa dipake ya....," pesannya sesaat sebelum berlalu..disambut gelak tawa teman2 yg jadi saksi hidup..

arghhhhhhhhhhhhhh!!!

-dee-
*terima kasih bwat mb naz bwat kadonya yg di luar dugaan itu...sangkain mo dpt bukunya..ternyata,
biyuh..boleh ga kalo kadonya sekalian ma paket kursus kilat?? ga tau gimana hrs make tu kado...hahahahaha*

2 comments:

  1. happy bday, salam kenal. dikado apa sih? peralatan make up? *sok tau.com

    ReplyDelete
  2. @ pipit

    wah, terimakasih..
    tp ulang taon saya sdh lama berlalu..
    itu kado bkn krn momen penting kok..
    mungkin sekadar penanda kl mb naz sayang ma saya..huehehehe (GR dikit blh dunk??)

    mo tau kadonya apa??
    dtg aja kle rmh saya..ntar psti sy kasih liad :D (ga enak kl diomongin disini..ntar bnyk yg ngiri..wakaka)

    ReplyDelete